Kupovanje ortopedskih pomagala može biti vrlo izazovno i iscrpljujuće. Na tržištu postoji mnogo tvrtki koje proizvode ortopedska pomagala, nerijetko popraćena marketinškim uvjeravanjima, tipa: "Ovo je najbolji proizvod za vas!". No kod donošenja odluke, ovakvi pritisci često mogu biti zbunjujući, kontraproduktivni i štetni. Pogotovo u počecima, dok djeca s teškoćama u razvoju / osobe s invaliditetom nisu u potpunosti svjesni što im točno treba i zbog čega im neko pomagalo (ne)odgovara. Kada postave jasne odrednice u ova dva područja, lakše dolaze do svojih preferencija. Ovdje namjerno nećemo govoriti o cijeni, jer je to mnogo šira tema. Govorit ćemo o drugim potrošačkim izazovima.
Pandemija je zakomplicirala svaki oblik kretanja, a posebno putovanja. Najviše osobama s invaliditetom. Sve na što su osobe s invaliditetom nekoć gledale kao razlog za ostanak u poznatom okruženju ili – ako hoćete – koristile kao izlike, od prosinca 2019. godine do danas je očitije, veće, dublje.
Ako pratite medije, nije teško zaključiti da su u njima osobe s invaliditetom malo prikazivane, kao i ostale manjine u društvu. No, još veći problem predstavlja način na koji su osobe s invaliditetom prikazivane u medijima: najčešće kao "jadne" ili kao "super-heroji". Logično je zapitati se: "Je li to odraz predrasuda društva prema osobama s invaliditetom?".
Na pitanje: "Kako je živjeti s invaliditetom?", nikada nisam imala očekivan odgovor. Ne bih rekla: "Ja sam sebi takva!", već "Navikneš se!" Razgovor bi nastavili u životnom smjeru. Osoba bi me najčešće ispitivala kako rješavam praktične izazove, a sama ih ne mogu prijeći.