Kada osoba s invaliditetom započne razgovor s osobom koju ne poznaje, sugovornik ponekad prebrzo postaje prisan. U komunikaciji s osobama s invaliditetom, često ne postoji socijalna distanca koja je uobičajena među svim građanima.
Kada osoba s invaliditetom započne razgovor s osobom koju ne poznaje, sugovornik ponekad prebrzo postaje prisan. U komunikaciji s osobama s invaliditetom, često ne postoji socijalna distanca koja je uobičajena među svim građanima.
Pitanje koje najčešće čujem dok hodam ulicom ili bilo gdje drugdje je: "Trebate li pomoć?"
Trebamo li pričati o razlozima nastanka invaliditeta?
Budući je na službenim stranicama Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku dokument KATALOG PRAVA I USLUGA ZA OSOBE S INVALIDITETOM, ZAGREB, SRPANJ 2018." u neprihvatljivom formatu koji nije pristupačan svima, promijenili smo format dokumenta te ga ovdje objavljujemo.
Istražili smo prometnu pristupačnost Londona.
01/558-4318
095/400-1004
MB:02527383
OIB:12707800437
IBAN: HR6124840081105147508
Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb