OŠ Većeslava Holjevca i “Iskustvom i znanjem do jednakosti”

Jedna od glavnih poruka radionice bila je da svi imamo različite sposobnosti i da je važno prihvatiti i cijeniti različitosti.

U Osnovnoj školi Većeslava Holjevca stotinjak učenika petih razreda imalo je priliku sudjelovati u zanimljivoj radionici na temu različitosti i prihvaćanja. Uz pomoć predavača, Denisa Marijona i Marije Livajušić iz Saveza SUMSI, djeca su se na interaktivan način upoznala s različitim vrstama invaliditeta te naučila kako svi možemo pridonijeti stvaranju inkluzivnog društva.

Radionica je započela izlaganjem koje je prikazalo kako osobe s različitim teškoćama obavljaju svakodnevne aktivnosti. Nakon izlaganja, učenici su sudjelovali u nizu interaktivnih diskusija i vježbi koje su im pomogle da bolje razumiju kako funkcioniraju osobe s invaliditetom. Sudionici radionice dijelili su svoja iskustva i razmišljanja o ovoj temi. Učenici su naučili kako se odnositi prema osobama s invaliditetom s poštovanjem i kako im pružiti podršku, a nastavnici i školsko osoblje saznali su kako bolje uključiti sve učenike u nastavu i stvoriti atmosferu u kojoj će se svi osjećati dobrodošlo.

ucenici-uce-u-knjiznici

FOTO: Učenje / Openverse.org

Predstavnici OŠ Većeslava Holjevca izrazili su želju za nastavkom suradnje u vidu provedbe održavanja slične radionice i iduće godine, kako bi još veći broj učenika mogao biti osviješten o važnosti inkluzije. Predstavnici škole žele da OŠ Većeslava Holjevca bude škola u kojoj će svi učenici imati jednake uvjete za obrazovanje. Radionica je provedena u sklopu projekta “Iskustvom i znanjem do jednakosti” koji financira Grad Zagreb.

Podijeli:

Ostale novosti

Skip to content