Riječ je o udrugama koje su na natječaju ove zaklade prethodno stekle pravo uključivanja u edukacijsko-mentorski program “Žuta točka”. Na događanju u Wespa Spacesu predstavljali su svoje ideje, sa željom da osvoje sredstva i provedu donacijsku kampanju.
Neprofitne organizacije koje se bave različitim društvenim temama u svega pet minuta morale su predstaviti svoje ideju i reći kako namjeravaju poboljšati društvo u kojem žive. Iako je Fundraising Pitch Zaklade Žuta točka bio natjecateljskog karaktera, današnje nadmetanje proteklo je u podržavajućoj atmosferi. “Sudionici su morali pokazati da razmišljaju na drugačiji način: kako svoju misiju i viziju predstaviti građanima.”, kaže gospođa Mladenka Majerić, upraviteljica Zaklade Žuta točka i dodala: “Ono što rade pomoći će ne samo njihovim korisnicima nego i cijelom društvu, što još bitnije i svrha je djelovanja neprofitnih organizacija.” Članovi žirija pri proglašenju su naglasili da im je odluku o pobjedniku bilo jako teško donijeti.

FOTO: Sudionici četvrtog Fundraising Pitcha Zaklade “Žuta točka” / Suzana Arslani
Pobjeda je pripala udruzi “Tko se boji sutra još?” iz Vukovara, koja pruža pomoć i podršku cijelim obiteljima djece s teškoćama u razvoju. Maja Prakaturović (predsjednica udruge) i Kristina Kujundžić (voditeljica projekata udruge) predstavile su ideju unapređenja poslovanja socijalnog inkubatora “Eco Fun”. Tamo mladi s teškoćama u razvoju već izrađuju igračke za kućne ljubimce. Koristi od ovog projekta su višestruke: socijalno uključivanje mladih s invaliditetom, recikliranje tekstila i financijska održivost udruge.
Sa osvojenih 2500 eura na natječaju Zaklade Žuta točka, udruga “Tko se boji sutra još?” pokrenut će donacijsku kampanju, a prikupljena sredstva će iskoristiti za zapošljavanje osobe koja će biti asistent mladima s invaliditetom u radnom procesu te nabavku vozila za prijevoz i sirovine za izradu igračaka za kućne ljubimce.
Mnoge neprofitne organizacije u Hrvatskoj rade u tišini, pomalo „utopljene“ u svoju misiju i viziju, svakodnevno pokušavajući (o)držati “glavu iznad vode”. Ovogodišnji Fundraising Pitch Zaklade “Žuta točka” pokazao je da, udruge koje uspiju zainteresirati javnost za određeni društveni problem, uz podršku građana i poslovnog sektora, mogu kao partneri malim koracima činiti velike stvari.